Do ostatniej edycji ABSL Start-up Challenge zgłosiło się ponad 100 start-upów z Polski i zza granicy. Wspólnie z Partnerami konkursu wyłoniliśmy najciekawsze firmy, które otrzymały unikalną możliwość zaprezentowania swoich inspirujących rozwiązań zostały na głównej scenie podczas ABSL Summit w Warszawie. Prezentacje śledziło 1500 uczestników konferencji.
Poznaj finalistów ABSL Start-up Challenge 2019:
Symmetrical.ai - zwycięzca ABSL Start-Up Challenge, jest polsko-brytyjską spółką działającą w modelu fintech-as-a-service. Oferuje nowy typ benefitu pracowniczego, którego zadaniem jest poprawa płynności finansowej. Za pomocą prowadzonej przez firmę chmury kredytowej, pracownik może w dowolnym momencie wypłacić zarobione do tej pory wynagrodzenie, uzyskać pożyczkę na najdogodniejszych warunkach lub skonsolidować posiadane kredyty. Proponowane przez Symmetrical.ai rozwiązanie ma prowadzić do zwiększenia retencji, zaangażowania i zadowolenia pracowników.
Smabbler - wykorzystuje sztuczną inteligencję w celu automatyzacji procesów związanych z analizą danych tekstowych. Dzięki zaawansowanym algorytmom lingwistycznych i zdolnościom poznawczym, Smabbler skraca o 99% czas analizy i klasyfikacji dokumentów.
Simporter - wykorzystuje sztuczną inteligencję i szeroki zakres danych rynkowych do wspierania procesów sprzedaży. Narzędzie analityczne Simporter pozwala przewidzieć proces sprzedaży, poprzez analizę danych sprzedażowych oraz zainteresowanie produktami wygenerowane na Social mediach.
Ultimate.ai - opracował narzędzie, które wykorzystując sztuczną inteligencję i uczące się algorytmy zwiększa efektywność komunikacji pomiędzy firmami i klientami. Autorskie rozwiązanie Ultimate.ai pozwala na szybsze reagowanie na potrzeby klienta poprzez automatyzację jego obsługi we wszystkich językach.
Venturai - jest autorem programu do wizualnego rozpoznawania potencjalnych klientów, dzięki czemu firma może na bieżąco dostosowywać do nich swoje treści reklamowe i tym samym znacząco zwiększyć skuteczność kampanii reklamowych.
Multilesson - proponuje firmom nowy rodzaj benefitu pracowniczego polegającego na nauce dowolnego języka obcego w elastycznym wymiarze czasu. Pracodawca wykupuje miesięczną subskrypcję, zaś pracownik sam wybiera język spośród 24 dostępnych kursów i decyduje, kiedy skorzysta z zajęć.