Helping Hand
Helping Hand to pierwsza w Polsce platforma online z autorskimi programami i treściami psychoedukacyjnymi oraz nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi, z których mogą korzystać zarówno osoby potrzebujące wsparcia psychologicznego, jak i udzielający tej pomocy psycholodzy oraz terapeuci. Powstała na przełomie 2019/20 roku jako aplikacja wspierająca osoby walczące z uzależnieniami. Na początku 2021 roku została przekształcona w platformę zapewniającą pomoc psychologiczną w rozumieniu holistycznym. Dzisiaj jest pierwszą w Polsce aplikacją wspierającą pracowników na drodze do dobrostanu psychicznego oraz wytyczającą nowe trendy transformacji cyfrowej ochrony zdrowia psychicznego.
Oferta Helping Hand jest skierowana głównie do firm chcących zapewnić wsparcie psychologiczne swoim pracownikom i ich rodzinom. Rozbudowany moduł B2B działa jak system kafeteryjny, dzięki czemu pracodawca może swobodnie zarządzać i kontrolować budżet przeznaczony na wsparcie dla pracowników. Jest to jedyne takie rozwiązanie w Polsce.
Użytkownicy platformy, anonimowo, przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu uzyskują dostęp do ponad 100 edukacyjnych materiałów wideo oraz artykułów, narzędzi do autoterapii, webinarów, interaktywnych spotkań z ekspertami, indywidualnych konsultacji z psychologami oraz terapii online. Miesięcznie z aplikacji korzysta średnio 3,5 tys. użytkowników. Platforma Helping Hand współpracuje z 40 certyfikowanymi oraz doświadczonymi terapeutami i psychologami, reprezentującymi różne specjalizacje.
W zarządzie spółki HH24 Sp. z o. o., będącej właścicielem platformy, są Bernard Gołko, pełniący funkcję Prezesa Zarządu i Chief Digital Officera oraz Aleksandra Tokarewicz, Dyrektor ds. Produktu i Sprzedaży.
Głównymi udziałowcami spółki są izraelski fundusz Welltech Ventures oraz inwestorzy prywatni.
Więcej informacji o Helping Hand dostępnych jest na: www.hh24.pl lub na profilu Helping Hand na LinkedIn i Facebook.