15.10.2018

ABSL Start-Up Challenge Roundtable – spotkanie innowatorów z międzynarodowymi korporacjami

Warszawa, 15 października 2018 r. – Podczas ABSL Start-Up Challenge Roundtable finaliści oraz wybrani uczestnicy dwóch ostatnich edycji konkursu ABSL Start-Up Challenge, w którym początkujące firmy prezentują swoje projekty międzynarodowym korporacjom, będą dyskutować z przedstawicielami globalnych marek na temat możliwości współpracy. Organizatorem wydarzenia jest ABSL, partnerem głównym jest Procter & Gamble, a partnerem merytorycznym Rebels Valley.

Start-up Challenge Roundtable to kontynuacja inicjatywy ABSL skierowanej do start-upów. – Konkurs ABSL Start-Up Challenge zaprojektowany jest tak, aby innowatorzy mieli jak najwięcej okazji do zaprezentowania swoich rozwiązań przedstawicielom wielkiego biznesu. Spotykają się z nimi zarówno podczas lokalnych półfinałów, jak i w trakcie samego finału. Jako ABSL dostrzegamy duży potencjał we współpracy początkujących, innowacyjnych firm i międzynarodowych korporacji. Wydarzenie ABSL Start-Up Challenge Roundtable również wpisuje się w cel wspierania ich kooperacji. Jest to kolejna, stwarzana przez nas szansa na spotkanie globalnych marek ze start-upami, wymiany doświadczeń i rozmów o obszarach, w których może wystąpić między nimi realna współpraca – wyjaśnia Łukasz Czajkowski z ABSL, koordynator projektu.

Tematyka ABSL Start-Up Challenge Roundtable koncentrować się będzie wokół dwóch głównych tematów: „Jak rozwijać startup i rozmawiać z korporacjami” oraz „Jak przełamywać bariery we współpracy startupów z korporacjami”. – Organizowane przez nas wydarzenie to nie tylko wystąpienia czy prezentacje. Duży nacisk kładziemy na interakcję pomiędzy uczestnikami spotkania – dlatego znaczną część wydarzenia wypełnią dyskusje panelowe i warsztatowe, a także networking – mówi Łukasz Czajkowski.

Wśród prelegentów i uczestników dyskusji znajdą się między innymi przedstawiciele takich firma jak BNY Mellon, EY, OEX, Skanska czy Procter & Gamble, które jest partnerem głównym wydarzenia. ­– Byliśmy partnerami wszystkich dotychczasowych edycji konkursu ABSL Start-Up Challenge. W Procter & Gamble poszukujemy różnych źródeł innowacji – jednym z nich są start-upy. Właśnie dlatego chętnie spotykamy się z twórcami innowacyjnych projektów. Widzimy w nich realną wartość dodaną – wyjaśnia Małgorzata Mejer, Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej na Europę Centralną w P&G.

Pośród prelegentów i uczestników debat nie zabraknie również przedstawicieli start-upów. Jednym z nich będzie Konrad Szczukiewicz, członek zarządu ShelfWise, zwycięzcy ABSL Start-Up Challenge 2018. Firma oferuje innowacyjne rozwiązanie do optymalizacji ekspozycji półkowej produktów. – Podczas konferencji opowiem o ważności pilnowania ekspozycji sklepowej przy użyciu rozpoznawania obrazu. Jest to niezwykle istotny proces, pozwalający zdobywać kolejnych klientów i rozwijać biznes – stwierdza Szczukiewicz.

ABSL Start-Up Challenge Roundtable odbędzie się 16 października w kompleksie „Spark” przy Al. Solidarności 173 w Warszawie. Spark to innowacyjny kompleks biurowy, jednocześnie będący główną siedzibą Skanska w Polsce. Więcej informacji, w tym agenda wydarzenia, znajduje się na stronie internetowej ABSL.

 

Kontakt dla mediów:
Michał Kołodyński
Weber Shandwick
Tel. 782 600 035
michal.kolodynski@webershandwick.pl